Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
В Україні презентовано нову онлайн послугу – отримання допомоги при народженні дитини. Також відтепер не вимагається копія свідоцтва про реєстрацію, його наявність в реєстрі актів громадського стану перевіряється автоматично.
Про це повідомляє прес-служба Мін’юсту, передає «Закон і Бізнес».
Електронна послуга вже доступна через портал Мінсоцполітики.
Як зазначили в Мін’юсті, у 2016 році близько 400 тисяч українців подали документи для отримання допомоги у паперовій формі. Тепер у сфері соціального захисту доступні три нові послуги: отримання свідоцтва про народження в пологому будинку, реєстрація місця проживання малюка, отримання державної допомоги при народженні.
У відомстві зазначають, що за рахунок автоматизації значно пришвидшується процес розгляду документів від суб’єктів звернення та ухвалення відповідного рішення. Результат надання електронної послуги в електронній формі направляється суб’єкту звернення.
Важливим нововведенням є скорочення кількості
документів, що вимагаються від суб’єктів звернення – відтепер не вимагається копія свідоцтва про реєстрацію, адже за рахунок запровадження електронної взаємодії між реєстрами Мінсоцполітики та Мін’юстом працівники територіальних управлінь соціального захисту можуть онлайн перевірити наявність відповідного свідоцтва в реєстрі актів громадського стану.