Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Аналітична довідка
про стан ведення кадрового діловодства
в Красноокнянському районному суді Одеської області
за 9 місяців 2013 року
На виконання плану роботи Красноокнянського районного суду Одеської області проаналізовано стан ведення кадрового діловодства у суді за 9 місяців 2013 року.
Ведення кадрового діловодства в Красноокнянському районному суді Одеської області (далі- суді) проводиться з дотриманням вимог Конституції України, законів України «Про судоустрій і статус суддів», «Про державну службу» та інших нормативно-правових актів, що регламентують проходження державної служби в судових органах, Кодексу законів про працю та Методичних рекомендацій щодо ведення обліку кадрів і кадрового діловодства в місцевих та апеляційних судах загальної юрисдикції, затверджених наказом ДСА України від 02.03.07 № 24.
Відповідно до штатного розпису на 2013 рік передбачено 17 штатних одиниць. З них 3 суддів, 12 державних службовців, та 2 - працівників суду (1 – службовець та 1- робітник). Станом на 15.10.2013 року в суді є дві вакантні посади –помічник судді ( планується заповнити із штату суду) та консультант суду (планується заповнити шляхом конкурсного відбору).
З 10 державних службовців (із них 1 перебуває у відпустці по догляду за дитиною, до досягнення нею певного віку), 8 мають повну вищу освіту. З них: вищу юридичну – 7, незакінчена, базова юридичну – 1. Один державний службовець суду у 2012 році здобуває юридичну освіту (післядипломну).
На кожного державного службовця апарату та суддів заведенні особові справи, які зберігаються у опечатаному металевому шафі та у які підшито присягу державного службовця, попередження, заповнені декларації про доходи та зобов’язання фінансового характеру, є відмітка про ознайомлення з правилами поведінки державного службовця, складено опис. До кожної особової справи працівника суду та суддів суду приєднано копії розрахунків стажу, внесені відпустки працівників суду за всі пропрацьовано періоди у суді.
Трудові книжки усіх працівників суду зберігаються у опечатаному металевому шафі, до яких вносяться записи відповідно до Інструкції про порядок ведення трудових книжок (призначення працівників, прийняття Присяги державного службовця, присвоєння рангів та інше). Також ведуться журнали обліку трудових книжок та реєстрації особових справ (що передбачено номенклатурою справ суду. Сторінки журналів пронумеровано, прошнуровано, скріплено підписом голови суду та печаткою.
Постійно ведеться робота по прийому, звільненню, переводу, присвоєнню рангів державних службовців, розрахунку стажу державної служби, по підготовки наказів по надбавкам, відпусткам, відрядженням.
Усі накази по суду видаються у відповідності з положеннями Методичних рекомендацій та реєструються у книзі реєстрації наказів.
На протязі 2013 року на заміщення вакантної посади державного службовця у суді один раз проводився конкурс на заміщення вакантної посади державного службовця, що виникала у районному судді. Про проведення конкурсу на заміщення вакантних посад проводилася публікація оголошення у районній газеті. Проведення конкурсу проводилося відповідно до Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 року № 169. Із всіма кандидатами, що проходили конкурс на заміщення вакантних посад державних службовців проводилися співбесіди, що і зазначалося у протоколі засідання конкурсної комісії суду. Щодо матеріалів конкурсного відбору то усі вони знаходяться в окремій номенклатурній папці засідань конкурсної комісії суду по заміщенню вакантних посад.
Указом Президента України від 25 січня 2012 року N 33/2012 ( із змінами від 18.05.2012 № 333/2012 ) затверджено Порядок організації проведення спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад, пов'язаних із виконанням функцій держави або місцевого самоврядування. Відповідно до Порядка спеціальній перевірці підлягають відомості щодо: притягнення особи до кримінальної відповідальності, у тому числі за корупційні правопорушення, наявності судимості, її зняття, погашення; факту, чи є особа піддана або піддавалася раніше адміністративним стягненням за корупційні правопорушення; достовірності відомостей, зазначених у декларації про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за минулий рік; наявності в особи корпоративних прав; стану здоров'я, освіти, наявності наукового ступеня, вченого звання, підвищення кваліфікації.
Так, в 2013 році в суді було проведено конкурс на заміщення вакантної посади секретаря судового засідання (тимчасова посада), за результатами конкурсу пройшов Кушнірук О.А., відносно якого було направлено документи для проходження спеціальної перевірки.
У суді відповідно до положення про формування кадрового резерву для державної служби затвердженого постановою КМУ від 28.02.2001 року № 199 сформований кадровий резерв на посади державних службовців на 2013 рік, який затверджений керівником апарату суду Каньовською Д.І.
З особами зарахованими до кадрового резерву проводилась робота, згідно затверджених особистих річних планів.
В суді сформована необхідна нормативно-правова база з питань кадрової роботи та державної служби, передбачена номенклатурна справа, в яку відповідальним працівником підшиваються нормативно-правові документи з питань організації кадрової роботи та державної служби, працює система комплексного інформаційного забезпечення „Ліга Закон”.
За дев`ять місяців 2013 року двоє працівників апарату суду пройшли навчання щодо підвищення кваліфікації в Національній школі суддів України м. Одеса, а саме: помічник судді Кондратюк Г.О.- в серпні місяці та секретар судових засідань Просяна І.А. – в червні 2013 року.
На протязі 2013 року суддя Криворучко П.В. 27 березня відвідав семінар для слідчих суддів на тему «Правовий статус слідчого судді за новим КПК України», 1 березня 2013 року – засідання круглого столу із питань застосування нового КПК.
В березні 2013 року, за підсумками 2012 року судом відповідно до наказу № 3о/д від 01.03.2013 року «Про організацію проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями Красноокнянського районного суду Одеської області покладених на них обов’язків і завдань» проведено щорічну оцінку виконання державними службовцями суду покладених на них обов’язків і завдань в 2012 році відповідно до Положення про проведення атестації державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2000 року №1922, із змінами, унесеними постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2002 року № 1979, та Загального порядку проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями покладених на них обов'язків і завдань, затвердженого наказом Головного управління державної служби України від 31.10.2003 р.№122.
Відповідно до Порядку проведення щорічної оцінки виконання керівниками апаратів місцевих та апеляційних судів та їх заступниками покладених на них обов’язків і завдань, затвердженого наказом Державної судової адміністрації України від 19 квітня 2011 року №354/к, керівник апарату суду проходила щорічну оцінку в Територіальному управлінні Державної судової адміністрації України в Одеській області. За результатами щорічної оцінки за підсумками 2012 року, в.о.керівника апарату суду Каньовська Д.І. отримала оцінку «Добре».
Згідно з законом « Про засади запобігання та протидії корупції» всіма працівниками суду була заповнена декларація про доходи, яка була приєднана до особової справи державного службовця.
За результатами вивчення визнати стан організації роботи Красноокнянського районного суду Одеської області на належному рівні.
Відповідальний працівник, що веде кадрове діловодство у суді, намагаеться на належному рівні вести дану ділянку роботи і надалі.
Керівник апарату суду Д.І.Каньовська