flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Організаційна робота Красноокнянського районного суду в 2015 році

31 грудня 2015, 10:28

Відповідно до ст.149 ЗУ «Про судоустрій і статус суддів» керівник апарату звітує перед зборами суддів про свою діяльність.

Відповідно до штатного розпису Красноокнянського районного суду Одеської області на 2015 рік передбачено 16 штатних одиниць, з них: кількість суддів становила 3 штатні одиниці( фактична кількість суддів – 3,), 11 державних службовців та 2 працівники суду ( 1- робітник та 1 – службовець), а з жовтня місяця – 1 істопник.

            За 12 місяців 2015 року була проведена наступна робота :

Організаційна робота суду.

В 2015 році робота суду планувалася   на І та ІІ півріччя.

Згідно планів роботи суду за кожне півріччя 2015 року  було здійснено ряд заходів, а саме:

- підведено підсумки роботи суду за 2014 рік;

- проведено загальні збори трудового колективу працівників апарату суду та внесено зміни до правил внутрішнього трудового розпорядку;

- протягом року проведено 18 оперативних нарад з працівниками суду,

- кожного понеділку на протязі року брала участь в онлайн – нарадах, які проводились ТУ ДСА України;

- відповідно до окремого плану проводилось навчання з працівниками апарату суду;

- проводилась аналітична робота суду ( 3 аналізи), згідно планів роботи суду на І та ІІ  півріччя 2015 р.

- проведено 7 узагальнень судової практики по кримінальним, цивільним, адміністративним справам, згідно планів роботи суду на І та ІІ  півріччя 2015 р.

- проведено 17 узагальнень судової практики по кримінальним, цивільним, адміністративним справам, згідно запитів апеляційного суду

- проводилась підготовка та направлення до ТУ ДСА України в Одеській області річних, піврічних та квартальних статистичних звітів по всім формам судочинства, а також звітів про зверненням громадян; забезпечувався контроль загальної організації канцелярії суду.

На протязі 2015 року відповідно до планів роботи суду проведено 8 планових перевірок роботи працівників апарату суду, а саме:

1.                Проведення перевірок стану звернення до виконання судових рішень: по кримінальним, цивільним, адміністративним справам та справам про адміністративні правопорушення.

2.                Проведення перевірок своєчасності і правильності реєстрації судових справ і матеріалів, якість заповнення обліково-статистичних карток в автоматизованій системі КП «Д-3».

3.                Проведення перевірок ведення, журналу видачі справ для ознайомлення, журналу обліку виконавчих документів виданих судом, журналу обліку речових доказів, журналу обліку видачі та повернення    компакт –дисків (кримінальне провадження).

4.                Проведення перевірок контролю за виконанням правил доступу і використання локальної обчислювальної мережі (КСЗІ).

5.                Проведення перевірки роботи експертної комісії (ЕК) за 2014 рік та перше півріччя 2015 року.

6. Підведення підсумків роботи щодо військовозобов’язаних.

7. Перевірка стану внесення даних по сплаті судового збору до КП «Д-3» за 2015 р.

8. Перевірка стану роботи судового розпорядника.

В 2015 рокці проведено  1 позапланова перевірка  щодо своєчасного внесення до КП «Д-3» інформації щодо дат та часу призначення справ до розгляду;

Проведено організаційні заходи щодо відбору кандидатів народних засідателів для подальшого затвердження рішенням районної ради.

 Кадрова робота

Ведення кадрової документації відповідає вимогам чинного законодавства. Накази про призначення, звільнення, заохочення, відпустки та інші готує заступник керівника апарату суду, на якого покладені обов’язки з ведення кадрового діловодства. Їх реєстрація ведеться в журналах установленого зразку та відповідно до номенклатури справ. Постійно ведеться облік використання робочого часу.

Ведення особових справ суддів та працівників апарату суду відповідають вимогам Постанови КМУ від 25.05.1998 р. № 731 « Про затвердження Порядку ведення особових справ державних службовців» (із змінами і доповненнями, внесеними постановами КМУ від 24.01.2001 р. № 56, від 19.09.2007 р. № 1151) та Методичних рекомендацій щодо ведення обліку кадрів і кадрового діловодства в місцевих та апеляційних судах загальної юрисдикції                       ( затвердженої наказом ДСА України 20.03.2007 р. № 24);

Ведення трудових книжок суддів та працівників апарату суду відповідають вимогам Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників ( затвердженої наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.1993 р. № 58 із змінами і доповненнями).

Прийняття на державну службу здійснюється на підставі статті 15 Закону України  „ Про державну службу” на конкурсній основі, з проведенням іспитів, на яких, насамперед, враховується професійна компетентність, рівень освіти, досвід роботи, моральні якості претендентів, згідно із вимогами постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 року № 169 „ Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців” та наказу Головного управління державної служби України від 08.07.2011 р. № 164.

Стосовно осіб, які претендують на зайняття посад державної служби проводиться перевірка, згідно вимогам ЗУ «Про очищення влади».

У 2015 році проведено 2 засідання конкурсної комісії ( перше – відбір кандидатів на заміщення вакантної посади головного спеціаліста з ІТ, друге – рекомендація про заміщення вакантної посади). Заповнено вакантну посаду головного спеціаліста з ІТ.

Також проводилась робота по стажуванню працівників на посади              ( стажування пройшли Кушнірук О.А., Кондратюк О.А.)

Проведено щорічну оцінку виконання обов’язків і завдань працівниками суду.

         У першому кварталі 2015 року проведено роботу з декларування доходів суддями та державними службовцями відповідно до ЗУ «Про запобігання корупції». 

         Розроблено та затверджено графік відпусток суддів та працівників апарату суду на 2016 рік.

          Сформовано та затверджено список осіб, зарахованих до кадрового резерву на 2016 рік.

         Підготовлена інформація щодо потреби у підвищенні кваліфікації суддів та працівників апарату суду.  

         Протягом 2015 року в Національній школі суддів пройшли підготовку:

-         Каньовська Д.І. -  за програмою для керівників апаратів  з 21-25 вересня 2015 р., та  взяла участь в семінарі на тему «Порядок створення та ведення суддівського досьє».

-         Чаповська О.О. пройшла підготовку на тренінгах на теми «Роль прес-секретаря в реалізації інформаційної політики суду» та інші  на протязі березня – травня 2015 р.

-         Яцьков О.В. - за програмою для помічників суддів та консультантів з    25-29 травня 2015 р.

-          Іванова Л.В. – за програмою для спеціалістів кадрового забезпечення з 14-17 квітня 2015 р.

-         Кострик І.В. – за програмою для старших секретарів, секретарів, головних та провідних спеціалістів з 15-19 червня 2015р.

         Складено та надіслано до ТУ ДСА статистичну звітність за формою         № 9-ДС станом 31 грудня 2015 року, інформацію про кількісний та якісний склад державних службовців та  службовців за  2015 рік.

         На протязі 2015 року керівником апарату було видано:35 наказів по основній діяльності, 89  наказів по собовому складу; 18 наказів про надання відпустки працівникам.

З метою реалізації державної антикорупційної політики, профілактики та попередження причин і умов, які сприяють проявам корупції та іншим правопорушенням в Красноокнянському районному суді Одеської області розроблено План заходів щодо запобігання і протидії корупції на 2015 рік, який виконано в повному обсязі.

         Протягом 2015 року до районного суду від громадян надійшло два звернення. Терміни розгляду звернення не порушувались.

  На протязі року вівся особистий прийом громадян, який фіксувався в журналі ведення особистого прийому громадян.

         Протягом 2015 року  надійшло 6 (шість) запитів про надання публічної інформації, відповідь на які надано у встановлені законодавством терміни.

          В суді працює бібліотека суду, яку очолює відповідальна особа.

         Всі зміни та доповнення до діючого законодавства в контрольні кодекси вносяться  шляхом вклеювання текстів нової редакції статей або доповнень.

У лютому  2015 року територіальним управлінням ДСА України було виділено кошти на придбання вугілля у кількості-  6 тон .  

         У 2015 році  укладено наступні договори: з підприємством поштового зв»язку щодо доставки поштової кореспонденції; з Красноокнянським комунальним підприємством «Красноокнянський Комунальник» щодо водопостачання; з Красноокнянським РЕС про постачання електроенергії.

         В жовтні 2015 року укладено трудову угоду з робітником  для здійснення пічного опалення під час опалювального сезону.     

         У 2015 році суд повністю був забезпечений маркованою продукцією, поштовими конвертами, журналами,  папками на зав»язках, папками скорозшивачами, канцелярським приладдям та миючими засобами.

У   листопаді 2015 року в районному суді з метою забезпечення дійсних даних бухгалтерського обліку шляхом їх порівняння з фактичним даними проводилася інвентаризація товарно-матеріальних цінностей. Укладено договори з працівниками апарату суду відповідно до їх заяв про особисті речі. 

За 2015 рік районним судом було використано в роботі на відправку кореспонденції –марок на суму  31225 грн.

         Кожного кварталу до Красноокнянського відділення Котовської ОДПІ подавалися звіти:

-        за формою 1 ДФ по податковому розрахунку сум доходу, нарахованого     ( сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку;

-        звіт про пільги на землю;

         Щомісячно до ТУ ДСА в Одеській області направлялися рахунки та акти виконаних робіт для оплати за отримані комунальні послуги та акти на списання вугілля ( січень – квітень, листопад - грудень 2015 р.) , маркованої продукції.

         Здійснювався постійний контроль по ліміту спожитої електроенергії та при перевищенні ліміту готовились відповідні листи про корегування договірної величини.

Робота з програмою КП «Д-3»

Відповідно до вимог п.12 Постанови Кабінету Міністрів України від 23 вересня 2009 року № 1007 в частині направлення копій судових документів виключно в електронній формі з використанням електронно-цифрового підпису,  та на виконання ЗУ «Про судоустрій і статус суддів», в редакції ЗУ «Про забезпечення права на справедливий суд» районним судом до Єдиного державного реєстру судових рішень здійснювалася відправка судових рішень.

На протязі 2013 року встановлено 14 оновлень КП « Д-3» в автоматичному режимі.  На даний момент у суді використовується версія 3.15.1

Постійно здійснювався контроль за виконанням правил доступу і використання локальної обчислювальної мережі (КСЗІ) та складались відповідні акти.

Проводилося редагування та постійне оновлення веб-сайту районного суду.

Проведено планові профілактичні роботи щодо комп’ютерів, які перебувають на балансі Красноокнянського районного суду Одеської області.

На протязі 2015 року 6  разів здійснювалась відправка до ТУ ДСА України в Одеській області картриджів на заправку.

В 2015 році  ТУ ДСА проведено ремонт одного принтера та системного блоку.

За сприяння і виділення коштів ТУ ДСА України в Одеській області для поточного ремонту було організовано виконання наступних робіт: перекриття даху, встановлено 2 решітки на двері, покладено підмостку біля паркану, ремонт підлоги на веранді, обладнання сходів металевими поручнями, встановлення кнопки виклику для малогабаритних груп населення.

         Також, власними силами було постелено підлогу лінолеумом в кабінеті керівника апарату.

Охорона праці і пожежна безпека

 По роботі щодо охорони праці і пожежній безпеці проведено слідуюче:

1. Встановлення кнопки тривожного виклику в кабінеті судді Бурдинюк О.С.

2. З працівниками апарату суду проведено інструктаж по пожежній безпеці.

3. Проведено 4 навчання з техніки безпеки.

 

Заходи проведені працівниками суду :

1)  25 лютого для учнів першого курсу Красноокнянського відділення державного навчального закладу «Фрунзівський професійний ліцей» проведено екскурсію по суду.

2) Святкування жіночого дня – 8 Березня

3) Святкування Дня захисника вітчизни.

4). 03 квітня 2015 року працівники Красноокнянського районного суду Одеської області прийняли участь у проведених заходах присвяченого дню визволення смт. Красних Окон.

5).  24 квітня 2015 року працівники Красноокнянського районного суду Одеської області провели  акцію «День чистоти довкілля».

6). 8 та 9 травня 2015 року колектив Красноокнянського районного суду Одеської області взяв участь у урочистих заходах, присвячених до Дня пам'яті та примирення, та мітингу біля  меморіалу загиблим воїнам.

7). 8 жовтня 2015 р. в приміщенні Красноокнянського  районного суду Одеської області  відбувся «День відкритих дверей» для студенті І курсу Красноокнянського відділення ДНЗ Фрунзівського ліцею та всіх бажаючих.

8). В грудні 2015 року в приміщенні Красноокнянського районного суду проведено карнавальне святкування Нового року для працівників суду та їх дітей.

9)  Красноокнянський районний  суд приймав участь у конкурсі «Краща бібліотека суду» та «Кращий архів суду», які проводились ТУ ДСА України в Одеській області.

10)  Проводилась постійна робота по наповненню інформацією офіційного веб-сайту  та дошки оголошень Красноокнянського районного суду Одеської області.

 

         Наприкінці року керівником апарату суду відповідно до ст.85 Закону України «Про судоустрій і статус суддів »  розпочата робота щодо формування суддівського досьє.

 

 

Керівник апарату суду                                                               Д.І.Каньовська